4/2/11

Ο Jorje Lorenjo για το πρωτάθλημα moto gp 2011 διάλεξε το 1!

Ο Jorge Lorenzo επιβεβαίωσε στις δοκιμές στην πίστα της Sepang ότι η Yamaha M1 με την οποία θα αγωνιστεί για το 2011 θα φέρει το νούμερο 1,με αφορμή τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή στα MotoGP, ενώ βρήκε έναν έξυπνο τρόπο να το συνδυάσει με τα αρχικα του JL.
 
          Είναι η πρώτη φορά από το 1993 και τον τίτλο του Wayne Ratney , που η Yamaha χρησιμοποίει τον αριθμό 1 στα MotoGP. Ενώ η ιστορία λέει ότι όσοι αναβάτες χρησιμοποίησαν την τελευταία δεκαετία τον άσσος στην μεγάλη κατηγορία δέν  ξαναπήραν ποτέ πρωτάθλημα. (Alex Criville - Honda ’99, Kenny Roberts – Suzuki - ’00, Nicky Hayden – Honda ’06, Casey Stoner – Ducati ’07).
          "Είμαι πολύ περήφανος επειδή έπρεπε να δουλέψω πολύ σκληρά για να κατακτήσω τον τίτλο. Ήμουν τυχερός γιατί το 1 ταιριάζει με τα JL, δηλαδή τα αρχικά του ονόματός μου, ελπίζω αυτό να αρέσει και στους οπαδούς μας. Δεν θα ξεχάσω το 99 γιατί το έχω μέσα στην καρδιά μου. Ήταν μια δύσκολη απόφαση, αλλά αποφάσισα να αρπάξω τη μοναδική ευκαιρία να το φορέσω", δήλωσε ο Ισπανός πρωταθλητής.
Βρες την Yamaha των ονείρων σου σε σούπερ τιμή στο carMoto.gr
Η μεγαλύτερη αγορά οχημάτων  στο Internet!
Δείτε και άλλες προσφορές!! Οι ευκαιρίες είναι εδώ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου