12/2/11

Ο Kubica της F1 έδωσε συνεύντευξη από το νοσοκομείο!

           Ο Πολωνός έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στην Ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport από το κρεβάτι του νοσοκομείου όπου νοσηλεύεται μετά τον τραυματισμό του σε αγώνα ράλι την προηγούμενη Κυριακή: «Τα δάχτυλά μου δουλεύουν, τα νιώθω, το ίδιο και το χέρι μου. Όμως πρέπει να κάνω ένα ακόμη χειρουργείο οπότε ας περιμένουμε να δούμε τι θα συμβεί και εκεί. Λυπάμαι για ότι έγινε δεν έπρεπε να συμβεί. Δεν ξέρω ακόμη και τώρα πως έγινε.
Δε θυμάμαι τίποτα από το ατύχημα, ξύπνησα στο νοσοκομείο και ότι ξέρω το έμαθα από τον μάνατζερ μου. Εάν δεν είχα τρέξει στον αγώνα θα ήμουν σπίτι Κυριακάτικα και θα στεναχωριόμουν γι’ αυτό. Έτρεξα και τώρα είμαι στο νοσοκομείο. Όμως τα ράλι δεν είναι μόνο ένα πάθος για μένα. Αποτελούν εξαίρετη προπόνηση για τους αγώνες της F1. Οδηγώ καλύτερα στη F1 γιατί πέρυσι έτρεξα σε πολλά ράλι. Οι αγώνες ράλι σε βοηθούν στην αυτοσυγκέντρωση ειδικά τώρα που δεν επιτρέπονται πολλές δοκιμές στη F1. Η πραγματικά καλή απόδοση στη F1 εξαρτάται από μια σειρά λεπτομερειών. Τα ράλι με βοήθησαν να προοδεύσω σε ορισμένα σημεία και ακόμη υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης».
        
        Ο Κουμπίτσα είναι αποφασισμένος να τα δώσει όλα για να επιστρέψει στις πίστες το ταχύτερο δυνατό. Είναι αξιοθαύμαστο να ακούς κάτι τέτοιο από έναν άνθρωπο που πριν πέντε μέρες έφτασε τόσο κοντά στο να χάσει τη ζωή του.  
Διάβασε και άλλα νέα για την F1 τώραααα
Η μεγαλύτερη αγορά οχημάτων  στο Internet!
Δείτε και άλλες προσφορές!! Οι ευκαιρίες είναι εδώ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου