5/1/11

Audi R18 το νεο όπλο της Audi για το Le Mans 24h

Το νέο της αγωνιστικό «όπλο» με το οποίο θα επιδιώξει να συνεχίσει την παράδοση που έχει δημιουργήσει την τελευταία δεκαετία στις 24 ώρες του Le Mans, παρουσίασε την Παρασκευή 10/12 στο Audi Sportpark στο Ingolstadt η Audi.
Για πρώτη φορά από το ντεμπούτο της στον θρυλικό αγώνα το 1999, η εταιρεία θα συμμετάσχει με coupe αγωνιστικό, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία R18. 
Πέρσι η Audi θριάμβευσε στο Le Mans έχοντας και τα τρία της πληρώματα στο βάθρο. Παρότι το R15+ υστερούσε σε ταχύτητα, διέθετε αξιοπιστία κάτι που δεν συνέβη με την Peugeot καθώς το 908 HDi FAP ήταν μεν ταχύτατο, αλλά η αξιοπιστία ήταν η αχίλλειος πτέρνα του.
Το R18 χρησιμοποιεί έναν 6κύλινδρο σε διάταξη V τούρμπο ντίζελ κινητήρα 3,7 λίτρων, ακολουθώντας τις προσταγές των νέων τεχνικών κανονισμών που θα ισχύσουν από το 2011 (σ.σ. μείωση της χωρητικότητας των τούρμπο ντίζελ από τα 5,5 λίτρα στα 3,7). Σημαντικές τροποποιήσεις έχει υποστεί και το κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ώστε να ταιριάξει στον νέο, μικρότερων διαστάσεων, κινητήρα.
«Στο μέλλον, η αεροδυναμική θα παίζει ακόμα πιο σημαντικό ρόλο στο Le Mans απ' ότι στο παρελθόν», σχολίασε ο επικεφαλής της Audi Motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich και πρόσθεσε: «Ένα κλειστό πρωτότυπο είχε ξεκάθαρο πλεονέκτημα σε αυτόν τον τομέα, κάτι άλλωστε που επιβεβαίωσαν και οι δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα. Εξάλλου οι νέοι μικρότερης χωρητικότητας κινητήρες κάνουν ακόμα πιο σημαντική την αεροδυναμική απόδοση. Η αλήθεια είναι ότι ραγίζει η καρδιά μου γιατί αγαπώ πολύ τα ανοιχτά αυτοκίνητα, αλλά οι προσδοκίες που έχουμε από το νέο αγωνιστικό είναι πολύ υψηλές».
Ο επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της Audi Sport, Ulrich Baretzky δεν απέκλεισε τη χρησιμοποίηση υβριδικής τεχνολογίας στα μελλοντικά αγωνιστικά της ομάδας, ωστόσο τόνισε πως η Audi θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τούρμπο ντίζελ κινητήρες: «Πιστεύουμε ότι οι TDI κινητήρες είναι οι πιο αποδοτικοί (όσον αφορά πάντα στη σχέση απόδοσης/κατανάλωσης), οπότε είναι ξεκάθαρο ότι θα συνεχίσουμε να τους χρησιμοποιούμε στο Le Mans». 
Η εξέλιξη του Audi R18 ξεκίνησε στα μέσα του 2009, ενώ ο νέος V6 δοκιμάζεται στο δυναμόμετρο από το καλοκαίρι του 2010. Οι πρώτες δοκιμές του νέου αγωνιστικού στην πίστα έγιναν στα τέλη Νοέμβρη με τον Allan McNish στο μπάκετ. 
«Είναι πολύ διαφορετικό ιδιαίτερα όσον αφορά στον κινητήρα. Η αποδοτικότητα είναι η λέξη-κλειδί. Όταν κάθεσαι μέσα για πρώτη φορά χρειάζεσαι χρόνο για να συνηθίσεις το κλειστό κόκπιτ. Τα παιδιά όμως έχουν κάνει μεγάλη προσπάθεια ώστε ο πιλότος να αισθάνεται άνετα. Η πρώτη αίσθηση από το νέο αυτοκίνητο είναι ότι κάνει ό,τι ακριβώς θέλεις να κάνει. Δεν είναι ούτε επιθετικό ούτε απότομο. Κάναμε κάποιες ρυθμίσεις και οι αντιδράσεις του ήταν πολύ σωστές, χωρίς εκπλήξεις. Δεν είναι ακόμα ώρα για ασφαλή συμπεράσματα, αλλά το σημαντικό είναι ότι υπάρχει μια καλή βάση για να ξεκινήσουμε τη δουλειά μας», σχολίασε ο Βρετανός πιλότος.
Πολύ σύντομα θα ξεκινήσει το εντατικό πρόγραμμα δοκιμών, ενώ το αγωνιστικό του ντεμπούτο είναι προγραμματισμένο για τις 8 Μαϊου στον 6ωρο αγώνα του Spa. 
Με τα ίδια πληρώματα και το 2011
Ο 79ος 24ωρος αγώνας του Le Mans θα διεξαχθεί το 2ήμερο 11-12 Ιουνίου και η Audi θα κατεβάσει τρία R18. 
Επειδή ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, οι Γερμανοί αποφάσισαν να εμπιστευτούν και φέτος τα πληρώματα που πέρσι θριάμβευσαν χαρίζοντας στην εταιρεία το τέταρτο 1-2-3 της ιστορίας της στον θρυλικό αγώνα.
Έτσι λοιπόν οι νικητές του περσινού Le Mans, Timo Bernhard (Γερμανία) / Romain Dumas (Γαλλία) / Mike Rockenfeller (Γερμανία), οι Marcel Fassler (Ελβετία) / Andre Lotterer (Γερμανία) / Benoit Treluyer (Γαλλία) που τερμάτισαν στη 2η θέση και οι Dindo Capello (Ιταλία) / Tom Kristensen (Δανία) / Allan McNish (Σκωτία) θα προσπαθήσουν να πάρουν την 10η νίκη της Audi στον θρυλικό αγώνα. 
«Φέτος είχαμε και τα τρία αγωνιστικά μας στο βάθρο, οπότε αυτή η ομάδα αξίζει κι άλλη ευκαιρία. Θα έχουμε το ίδιο team και το 2011», είπε ο Dr Wolfgang Ullrich.
Η μεγαλύτερη αγορά οχημάτων  στο Internet!
Δείτε και άλλες προσφορές!! Οι ευκαιρίες είναι εδώ!!
Βρείτε το Audi σας σε τιμές σοκ και νιώστε και σεις την δύναμη και την αξιοπιστία του πρωταθλητή!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου