12/1/11

Moto GP Ο Valentino Rossi με τα χρώματα της Ducati (+video)

 Ύστερα από την πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα της Ducati (χθες), ο Βαλεντίνο Ρόσι, σήμερα παρουσιάστηκε και επίσημα από τη νέα του ομάδα. Ο «γιατρός» δήλωσε πως ακόμη δεν έχει αποθεραπευτεί από την επέμβαση στον ώμο, ενώ συμπλήρωσε πως στον εναρκτήριο αγώνα
δεν θα είναι έτοιμος.
«Ήλπιζα να αισθανόμουν λίγο καλύτερα, υπάρχει πολύ δουλειά που πρέπει να κάνουμε, αλλά είναι μια ωραία πρόκληση, ώστε να έχουμε μια αξιοπρεπή παρουσία στις δοκιμές του Φεβρουαρίου. Στον πρώτο αγώνα, στη Μαλαισία δεν θα είμαι 100% έτοιμος, αλλά ελπίζω να αισθάνομαι καλά με τη μοτοσικλέτα μου», ήταν τα λόγια του Ρόσι, ο οποίος συμπλήρωσε, 
«Θα είμαι σε καλή φυσική κατάσταση τον Απρίλιο με Μάιο, ελπίζω οι φίλοι μου να κάνουν υπομονή. Δεν είμαι 20 ετών πια και δυστυχώς το ατύχημα συνέβη, ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω, αυτό μου δίνει περισσότερα κίνητρα», τόνισε ο «γιατρός», ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφέρει πως ο Kasey Stoner θα είναι ο κυριότερος αντίπαλος του στο πρωτάθλημα που αρχίζει τον επόμενο Μάρτιο.
Δείτε και άλλες προσφορές!! Οι ευκαιρίες είναι εδώ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου