9/4/11

Ολοκληρώθηκαν οι ελεύθερες δοκιμές στην Sepang Malaisian Formula 1 Grand Prix 2011

Παρά τις προβλέψεις του καιρού για τροπικές καταιγίδες η πίστα της Σεπάνγκ παρέμεινε στεγνή καθόλη τη διάρκεια των δυο περιόδων ελεύθερων δοκιμών. 
Ο Μαρκ Γουέμπερ με την RB7 κυριάρχησε και στις δυο περιόδους δοκιμών ειδικά στην πρώτη εντυπωσιάζει η διαφορά του από τον δεύτερο
Είναι προφανές από την κατάταξη ότι ο αγώνας της Κυριακής (σ.σ: Alpha 10:30 το πρωί) θα είναι μια παράσταση για τέσσερις οδηγούς. Red Bull και McLaren δείχνουν στη Σεπάνγκ μια δυναμική που απέχει αρκετά απ’ αυτή την υπολοίπων ομάδων.  Αρκετή συζήτηση έγινε σήμερα για την πτώση της απόδοσης των ελαστικών της Pirelli γύρο με το γύρο καθότι η θερμοκρασία οδοστρώματος στην πίστα ξεπερνούσε τους 45 βαθμούς Κελσίου. Όπως ίσως γνωρίζετε η πτώση της απόδοσης είναι άμεσα και γραμμικά συνδεδεμένη με τη φθορά των ελαστικών. Στην Αυστραλία φάνηκε περίτρανα ότι η προσεκτική οδήγηση στους πρώτους γύρους των ελαστικών έχει σημαντική επίδραση στη συνολική διάρκειας ζωής τους. Η Pirelli ειδικά γι’ αυτό τον αγώνα τοποθέτησε μια χρυσαφί λωρίδα στα πλαϊνά των ελαστικών μαλακής γόμας ώστε να διακρίνονται πιο εύκολα από τα ελαστικά σκληρής γόμας.
Η πρώτη περίοδος δοκιμών είχε αρκετά συμβάντα με αυτά των Renault να ξεχωρίζουν. Τόσο ο Χάιντφελτ όσο και ο Πετρόφ αντιμετώπισαν πρόβλημα με το εμπρός σύστημα ανάρτησης που κατέρρευσε και στα δυο μονοθέσια.  Αρχικά οι μηχανικοί της ομάδας επικεντρώθηκαν στην λειτουργία των φρένων η έρευνα όμως σύντομα τους οδήγησε στους άνω συνδέσμους της εμπρός ανάρτησης. Στη βρετανική ομάδα αποφάσισαν να μην τρέξουν στη δεύτερη περίοδο προτού αποσαφηνίσουν τι συνέβη αλλά τελικά συμμετείχαν μετά το πρώτο μισάωρο.   Ο Βέλγος Ζερόμ ντι Αμπρόσιο με την Virgin είχε επίσης μια έξοδο με πρόβλημα στην εμπρός ανάρτηση. Οι μηχανικοί της ομάδας δεν πρόλαβαν να αποκαταστήσουν τη βλάβη πριν την ολοκλήρωση της 2ης ελεύθερης περιόδου και έτσι ο Αμπρόσιο δε συμμετείχε σ’ αυτήν.  Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι κορυφαίοι συνδυασμοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli με την οποία σημείωσαν τα ταχύτερα περάσματα της ημέρας.  Η διαφορά των πέντε χιλιοστών του δευτερολέπτου ανάμεσα στο Γουέμπερ που ήταν ο ταχύτερος και στο Μπάτον που κινήθηκε σε εφάμιλλο ρυθμό με τη McLaren καταδεικνύει την ένταση του ανταγωνισμού. Πίσω από Red Bull και McLaren χάος καθότι ο Σουμάχερ που ήταν 5ος υστερεί ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο από τον Φέτελ.  Το μόνο αξιοσημείωτο της 2ης περιόδου ήταν μια «αστεία» έξοδος του Παστόρ Μαλτονάντο την ώρα που ο οδηγός από τη Βενεζουέλα επέστρεφε στην πίστα από τα πιτ.
Βρες Sport αυτοκίνητο και νιώσε πρωταθλητής στο CarMoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου